Beer, Bishops and Manly Songs

Nu börjar det bli lite jobbigt att vara ledig. Det kliar i fingrarna...jag har inte gjort kaffe på ett ganska bra tag nu (en vecka kanske). Det ska bli skönt när det kommer igång igen och vi börjar jobba i Lund. Jag är nog världens sämsta människa på att vara ledig....jag blir så uttråkad. Fast det är klart att det är skönt också men jag blir så jäkla rastlös.
Det är kanske en sak man lär sig ju äldre man blir, eller vad vet jag....

Igår var jag ute och åt middag och drack öl med några gamla kompisar. Riktigt mysigt, det slutade med allsång på Bishops Arms, pubarnas pub. Jag gillar Bishops Arms, det är alltid trevligt där. Lite som den där gamla tv-serien "Cheers". Det är skönt folk där, alla är liksom äldre så det är inget skränigt eller stökigt ställe. Om det nu inte är det man är ute efter, då får man nog dra sig någon annan stans.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar