Grey Clouds and Sunlight.

Vilket konstigt väder det har varit idag. Idag har jag varit på stan shoppat lite och promenixat runt i solen. Helt plötsligt börjar det regna, ur ingen stanns. Så jäkla typiskt, sånt händer ju bara på skolutflykter. Men visst är det så, det kvittar när man ska på skolutflykt det regnade alltid. Kanske bara lite men det kom några droppar ändå.

Men, trots lite regn har jag haft en mycket trevlig dag på stan idag, frukost på Nesta och sen ränna runt i alla möjliga affärer hela dagen. Skönt att vara "arbetslös" ibland.

Idag äntligen har mina skor som jag beställde på L&I (gamla Stuk) kommit. Mina röda "TOMS" ah, så najs. De kan man köpa med gott samvete eftersom att för varje par som säljs så ger "TOMS" ett par till ett behövande barn, plus att de är grymt sköna. Det kan inte bli bättre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar