Nightmares Troubleing My Sleep,

Oj, det var längesedan jag drömde mardrömmar. Det är lite läskigt att vakna flera gånger och mår dåligt av en dröm. Man vaknar liksom på ett så obehagligt sett också, svettig eller kall med hjärtklappning och svett över hela kroppen. När man sen vaknar in en alldeles för stor säng så känner man sig rätt liten.

Jag låg vaken en lång stund innan jag försökte somna om igen för fjärde gången. Tillslut blev det några timmars sömn innan jag än en gång vaknade av mina drömmar. Att ligga och stirra på taket är inget kul alls. Man börjar tänka på så jobbiga saker, saker som är helt oviktiga egentligen men när man är ensam, trött och irriterad så känns det så jäkla relevant.

Man kan ju se det positiva i det hela också, jag gick upp vid sju tiden och har fått en massa saker gjorda. Tyvärr är detta en sån sak som påverkar dags humöret väldigt negativt så det finns väll en viss risk för utbrott under dagen.

Jag undrar lite, jag har inte drömt mardrömmar på många år... Är det gamla synder som kommit tillbaka för att plåga mig? Eller är det en varning för framtiden? Det återstår att se. Jag kanske får svaret på det inatt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar