A Midsummer Nights Dream.

Lite plötsligt blev vi inbjudna till en kille som har en jättetrevlig restaurang där Carmen har arbetat som servitris ett par gånger. Så då bar det av till Anderslöv med buss och innan dess var vi ju tvungna att hitta bra kläder att gå på fest i. Det var ju ett problem för oss eftersom att vi är så omständiga som vi är....

Jag hittade skjorta, slips och min kavaj plus ett par nya skor som jag inte hade haft på mig innan. Tyvärr så gav de mig en riktigt fet skoskav men sånt får man leva med.















Carmen tog fram en klänning som hon köpte under vår lilla trip till Lund och ett på skor med en helt sjuk klack (plus att de hade lite platå också) så hon var knappt två cm kortare än jag. Man kände sig lite omanlig när man är van vid att vara nästan huvudet längre än alla andra.... Men hon var otroligt sommarsöt som vanligt.










Vad är det med flickor i klänning på sommaren?

"Förlåt Cita att där inte är någon bild med ditt ansikte men jag kunde inte låta bli de bilderna där din klänning rör sig så vackert."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar