Oh Dear.

Shit asså, jag hatar att vakna för att sen gå och lägga sig. Det är liksom ett par steg för mycket. Linser ska ut, tänder ska borstas och allt sånt. Sen får man lov att somna om. Fast det var å andra sidan jätteskönt att somna in när man är trött efter kvällens festligheter.

Idag är en spännande dag, jag är nyklippt och nyrakad. Men inte nog med det jag rakade mig för första gången med min rakkniv. En såndär gammal grej som man dödar folk med. Fy fan! vad obehagligt! den är så djävulskt vass att man tror inte att det är sant. Jag fick totalt spel när jag kom ner till halsen, runt lite viktiga pulsådror och sånt, och jag bytte till min hyvel istället. Det blev ingen blodsutgutelse men det var nära kring näsan.

Jag är så stört imponerad av Gustaf som rakar sig med kniv varje dag, det är sjukt manligt. Jag måste nog öva mer....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar